Galeria zdjęć

 mk1 KR

 mk3 VR6

 Jetta A1 16V

 E36

 E30

 E30 325 24V

 Caddy mk1


PROJEKTY

 Jetta A1 VR6

 E92 335i
Wybierz kategorię
Partnerzy



TA-TECHNIX



Diesel Kucharski



AutoNaprawa Krosno



Bestperformance



WOLFSGRUPPE



vw-oldschool



CarsDream

Sonda
Samochodem jakiej marki jeździsz?
Audi
BMW
Honda
Mercedes
Opel
Seat
Skoda
Volkswagen
Wszystkich głosów: 2714


Pokaż wyniki
Statystyki
Gości online: 4
Regulamin sklepu.

I. Informacje ogólne
1. Sklep internetowy działający pod adresem www.lowride.pl, nazywany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę Lowride Mateusz Wyczyński z siedzibą ul. Dworcowa 15, 62-032 Luboń, NIP 6842325881.

2. Wszystkie ceny towarów dostępnych w sklepie są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki i są cenami detalicznymi.
3. Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączony jest dowód sprzedaży, bądź na życzenie Klienta, rachunek. Z uwagi na fakt, iż nie jesteśmy płatnikami VAT-u, nie wystawiamy faktury VAT.
4. Sprzedaż artykułów w Sklepie odbywa się poprzez realizowanie zamówień składanych drogą elektroniczną.
5. Każdy Klient Sklepu przed złożeniem zamówienia, jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem Sklepu. Złożenie zamówienia, jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu.
 

II. Rejestracja klienta

1. Złożenie zamówienia możliwe jest po zarejestrowaniu użytkownika. Rejestracja jest bezpłatna i odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie Sklepu (rejestracja konieczna tylko raz).

2. Rejestracji mogą dokonać osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i podmioty gospodarcze, których siedziba znajduje się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Podczas rejestracji należy podać poprawne i prawdziwe dane, w przeciwnym wypadku, zamówienie może nie zostać zrealizowane.

4. Dane osobowe Klientów są zbierane i przetwarzane wyłącznie na potrzeby Sklepu, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Klient dokonując rejestracji, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

5. Zamawiający może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o charakterze reklamowym i handlowym, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Wyrażenie zgody nie jest koniecznym warunkiem realizacji zamówienia, ale nie wyrażenie zgody pozbawia Zamawiającego możliwości otrzymywania jakichkolwiek informacji o artykułach oferowanych przez Sklep, powiadomień o ofertach, bądź informacji dotyczących akcji promocyjnych.

5. Każdemu użytkownikowi Sklepu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania.

6. W celu zaprzestania przetwarzania danych, Klient jest zobowiązany do przesłania drogą elektroniczną prośby o usunięcie swoich danych osobowych z bazy danych.

7. Użytkownik zarejestrowany, może logować się do systemu obsługującego Sklep w celu składania zamówień.

 

III. Procedura składania zamówień
1. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną poprzez stronę www.lowride.pl.
2. Po każdym złożonym zamówieniu, wysyłana jest do klienta wiadomość e-mail informująca o treści zamówienia, wybranym sposobie płatności i kosztach.
3. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu lub wycofać je w całości do momentu wystawienia dowodu sprzedaży. W celu dokonania zmian lub anulowania zamówienia, należy niezwłocznie skontaktować się telefonicznie z obsługą Sklepu.
4. Sklep zastrzega sobie możliwość kontaktu telefonicznego, bądź za pomocą poczty elektronicznej z Klientem w celu potwierdzenia zamówienia lub danych.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w szczególnych przypadkach bez podania przyczyny, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego.

 

IV.  Realizacja zamówienia
1. Zamówienia realizowane są w dni robocze do godz. 16:00. Realizacja zamówień ma miejsce pod warunkiem, że zamawiane produkty są dostępne w magazynie. W przypadku braków magazynowych, Klient jest o tym niezwłocznie informowany.
2. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.
3. Dostawy realizowane są na terenie całego kraju za pośrednictwem Kuriera.
4. Towar jest wysyłany do klienta w ciągu do 2 dni roboczych od momentu wpływu środków w pełnej wysokości na konto Sklepu, bądź w przypadku przesyłki za pobraniem pocztowym, od złożenia zamówienia.
5. W przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na błędnych informacjach o cenach lub stanie towaru, jak i również w sytuacjach wzbudzających wątpliwość autentyczności danych podanych przez Klienta w trakcie procesu rejestracji i zamawiania, Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia.
6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
7. Nie będą rozpatrywane nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia .
8. Klient może anulować złożone zamówienie jedynie telefonicznie pod numerem telefonu wskazanym w danych adresowych Sklepu. Nie można anulować zamówienia, które zostało już wysłane do Klienta.

 

V. Płatności

1. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem jest zobowiązany do uiszczenia całości opłaty za złożone zamówienie w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku, zamówienie zostanie usunięte. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty po uprzednim wyrażeniu zgody przez Sklep.

2. Istnieje możliwość płatności przy odbiorze. Przesyłka do Klienta, który wybrał taki sposób płatności, wysyłana jest bezpośrednio po jej skompletowaniu.

3. Płatności przelewem dokonuje się na konto firmy Lowride: ING 49 1050 1520 1000 0092 1354 7467



4. Koszty przesyłki są wyświetlane dla każdego przedmiotu osobno:

Kupując kilka rzeczy, prosimy o kontakt w celu przeliczenia wartości przesyłki.

5. Podczas składania zamówienia, do kwoty zamówienia, domyślnie doliczane są koszty przesyłki

6. Koszty przesyłki zwiększają cenę towaru. 

 

VI. Zwroty lub wymiana towaru

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. z 2000 r., nr 22, poz. 271 z późn. zm.), Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

2. Koszt  odesłania zwracanego towaru ponosi Klient.

3. Wraz z towarem należy odesłać oryginał dowodu zakupu oraz dołączyć pisemne oświadczenie o rezygnacji z zakupu. Oświadczenie takie, winno zawierać imię i nazwisko Klienta, jego adres oraz numer konta bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze. Sklep przyjmuje zwrot jedynie towarów, które nie były używane, nie zostały w jakikolwiek sposób zniszczone i są kompletne. W przeciwnym wypadku, towar zostanie odesłany do Klienta na jego koszt bez możliwości jego wymiany.

4. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, ani wysyłanych na koszt adresata. Pieniądze za zwrócony towar są przelewane na konto bankowe Klienta w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwracanej przesyłki. Sklep nie zwraca kosztów dostawy zamówionego towaru.

5. W przypadku stwierdzenia przez Klienta ukrytej wady, bądź uszkodzenia towaru, o którym nie było wspomniane w opisie produktu, Klient proszony jest o niezwłoczny kontakt drogą telefoniczną, bądź elektroniczną poprzez wiadomość e-mail w celu ustalenia dalszego toku postępowania. W przypadku uzasadnionej reklamacji, koszt odesłania i wysłania takiego towaru ponosi Sklep.

6. Podstawę do wszelkich reklamacji, zwrotów i wymian stanowi oryginał dowodu zakupu produktu. Towary te prosimy przesyłać na adres siedziby firmy.

7. Reklamacji nie podlegają wszelkie przypadkowe, bądź celowe uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, wszelkie koszty pokrywa Klient.

8. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nienależytego transportu rzeczy, stąd Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w momencie jej doręczenia, a w razie konieczności spisania stosownego protokołu.

9. W przypadku chęci zwrotu, wymiany lub reklamacji, Klient proszony jest o  niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą Sklepu w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

 

VII. Postanowienia końcowe
1. Sklep Lowride zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w treści regulaminu, jak również wszystkich zasad zakupu towaru w Sklepie opisanych szczegółowo na stronie Sklepu.
2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu Sklepu, jak również akceptacją wszystkich zasad zakupu towaru w Sklepie, opisanych szczegółowo na jego stronie.
3. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszym dokumencie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, a w odniesieniu do konsumentów, również Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) i Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz.1176).

 

Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Certyfikat Ta-Technix


Firma Lowride jako jedna z pierwszych firm w Polsce posiada certyfikat autoryzowanego dealera firmy Ta-Technix
Producent
Video
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
Język
PolskiEnglish
1051240
TUNING TO NASZA PASJA
Aktualna Data: 2017-11-23 01:10
© LOWRIDE. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.